USUWANIE AZBESTU !!!

W związku z ogłoszeniem informacji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi o naborze wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć służących ochronie środowiska, Gmina Wodzierady zamierza ubiegać się o dotację ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, w ramach zadań polegających na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest.
Z uwagi na powyższe informujemy, że Osoby zainteresowane usunięciem wyrobów zawierających azbest w roku 2019, mogą w terminie do dnia 8 marca 2019 r. składać wnioski wraz z załącznikami w sekretariacie Urzędu Gminy Wodzierady, Wodzierady 24, 98-105 Wodzierady lub w pokoju nr 3. Proszę o zapoznanie się z klauzulą informacyjną. Podpisana klauzurę należy dołączyć do składanego wniosku.
Właściciele nieruchomości otrzymują dotacje w formie bezgotówkowej. Rozliczenie finansowe odbędzie się między Gminą, a firmą wybraną w drodze przetargu do wykonania przedmiotowej usługi.
Ponadto informujemy, że co najmniej 30 dni przed terminem rozpoczęcia robót budowlanych polegających na demontażu pokrycia dachowego, bezwzględnie należy zgłosić ten zamiar w Starostwie Powiatowym w Łasku. Obowiązek ten spoczywa na właścicielu nieruchomości, a nie na firmie wykonującej roboty demontażowo-budowlane. Kopie powyższego zgłoszenia należy dołączyć do wniosku o udzielnie dofinansowania.
Wszelkich informacji dotyczących zasad dofinansowania prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest można zasięgnąć w Urzędzie, pokój nr 3, tel.: 43 677-49-72.
Wójt
Renata Szafrańska
Opublikowano: 21 lutego 2019 13:00
Kategoria: Aktualności
Załączniki:
Wniosek na usunięcie azbestu [13.98 KB]
Klauzula informacyjna [16.04 KB]
Wyświetleń: 1196